fredag 4. juni 2010

5 års bursdag med besøk av tryllekunstner

Da har vi fått en stolt 5 åring i hus, og dagen måtte selvfølegelig feires med barnebursdag, sjørøverkake, dinosaurus muffins, pølser, brus og et overraskende besøk av tryllekunstner Kalle. Det var veldig populært, og ungene ble store i øynene da han klarte å forvandle penger til knapper, flytte penger fra et sted til et annet...., det skal sies at de voksne ble imponerte også, for han var veldig flink. Ta en tur innom hjemmesiden hans som du finner her







Etter trylleshowet fikk bursdagsgutten tryllestaven i gave, og han ble så stolt. Nå løper han rundt hjemme med staven og roper MAGI..... Tusen takk for besøket Kalle. Du skal nok ikke se bort i fra at du får flere henvendelser, for jeg har allerde hørt små rykter....




I går fikk jeg endelig scrappet litt igjen, og det kjentes utrolig bra. Et linnlegg med en layout kommer sikkert i løpet av helgen. Nå har jeg lyst å scrappe i kveld også, så håper scrappelysten har kommet tilbake for å bli en stund.
Nå er det bare en uke igjen til halmaraton. Føler meg egentlig ikke klar, men får ta det som det kommer. Målet er å gjennomføre, så får jeg heller satse på en bedre tid til neste år.
God helg....

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails