mandag 26. september 2011

Jeg har vært på scrappetreff



Årets Scrappening i Mosjøen er over for denne gang. Vi har vært 60 damer samlet rundt hobbyen vår, og det har vært helt fantastisk. Jeg har hatt en lang pause fra scrappingen, og det føltes bare så bra å komme igang igjen. Tusen takk til alle som satt rundt meg og ga meg massevis av inspirasjon.




Jeg har igjen vært så heldig å fått deltatt på et kurs hos Torill Fossum Stamnes. Også denne gangen et Steam Punk kurs i en litt annen variant enn sist gang, og jeg er bare så inspirert til å lage mer Steam punk, for det er så gøy. Det kan bli litt dyrt, for jeg må gå til invistering av diverse nytt scrappe utstyr, men.....jeg bare må ha....må ha....!


Hva jeg har laget kommer senere......!




Ha en fin dag alle sammen!


Det kjennes ganske bra å blogge litt igjen.....




Iselind

3 kommentarer:

Torill sa...

God å ha det tilbake i blogglandia!!!
Og tusen tusen takk for ei hærlig helg!!
Det var så godt å se at du fant tilbake inspirasjonen - og takk for at du ble med på kurs igjen!!
klems

mette sa...

Gleder meg til å se:))

Psss: hva slags utstyr trenger man for å lage steampunk?? Ser veldig flott ut det der:))

Vibeke sa...

Så herlig at det kom et innlegg i bloggen din igjen - har savnet både det og deg:):)
Gleder meg til å se hva du har laget:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails