onsdag 27. april 2011

7 år og SteamPunk kort...



Jeg er tante til ei nydelig jente som fylte 7 år for en liten stund siden. Hvert år lager jeg en bursdagsLO til henne, og denne fikk hun i år.







Jeg har brukt nydelige ark fra Inkido, og matten bak bildet har jeg klippet ut etter sjablong fra kiwi lane. Bokstavene er fra American Crafts.


Da jeg var med på SteinkjerScreppa i midten av April, var jeg med på et kanon bra kurs hos Screppa Torill. Steam Punk kurs- det ultimate mannekort kurset. Under ser dere resultatet. det var skikkelig artig, og jeg kommer garantert til å prøve denne stilarten igjen. Takk for herlig inspirasjon Torill!!






Takk for at du besøkte min blogg
Du er velkommen tilbake.


Ha en fortsatt fin kveld.


Iselind

10 kommentarer:

Torill sa...

Og denne er jo så lekker!!
KNALLFIN!!
klems

Bodil sa...

Nydelig LO og et stilig kort :)
klem :)

Torill sa...

PS: NYDELIG kort du har laget;0) hi hi klems

Aquarell sa...

Så stilig kort!:)
Herlig stil, egentlig, kanskje man skulle prøve seg?

mette sa...

Nyyydelig bursdagslo, Iselind, og flott det steampunk kortet. Du behersker alt, du:)))

Siv Anne sa...

Denne er bare kjempeflott, så fint et bilde av Andrea.
Blir nok veldig glad for denne.

linn kr/sykepleier sa...

Den LOen var bare helt utrolig fantastisk. Gjennomført og sjokkartet lekker! :D

Tonje - fantorangen sa...

Herlig LO! Det blir nok et flott minne for ei lita jente :)
Fortsatt fin helg!
Klem fra Tonje :) :)

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Rosa - og Steam Punk. Digger blogger hvor man kan få alt på en gang *lol*! Skikkelig flotte kreasjoner begge to!

Elisabeth Helland sa...

WOW!!! nå fikk jeg lyst på de små sjablongene fra Kiwi Lane.....jupp det gjorde jeg.....vil-ha!!!hihi....(har de store jeg.)
helle min hatt, denne var omtrent så den bare kunne glidd rett inn i albummene her i huset, så anse denne som liftet... :o)

og kortet da...snakk om å gå fra den ene stilen til den andre..hihi...de-lux komplett! takk for titten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails