tirsdag 1. februar 2011

Puls på 209- ny utfordring hos ScrappeHuset

Sponsorbruk:
- glimmermist er sprayet over sjablongark fra TaDa
- hjerter er klippet ut fra mønsterark fra papirdesign
- knapper fra perlehuset
-thickers fra American Crafts
- små bokstaver fra Adornit
Da har vi kommet til februar, og det er tid for ny utfordring inne hos ScrappeHuset. I denne utfordringen skal man la seg inspirere av filmen Moulin Rouge - og fargen rød skal være godt representret. Jeg bare mått scrappe et bilde av meg og min treningsvenninne som løp halv maraton i juni i fjor. Noe av det tyngste jeg har gjort. Jeg har aldri hatt høyere puls noen gang, jeg hadde ikke klart å løpe et skritt lenger enn over målstreken.
Men det skremte meg ikke fra å ville gjøre det igjen.
Så fra filmen ble jeg inspirert av høyt tempo og hjerter (pulsen min).
Håper du også blir inspirert til å bli med på denne.
Så håper jeg virkelig at februar har bedre vær å by på. Alt som minner om vinter og snø har regnet bort den siste uken.
Ha en fin dag alle om er innom her hos meg.
Iselind

1 kommentar:

Siv Anne sa...

Ååå Iselind vet du, jeg fikk tårer i øynen da jeg så denne.
Det var et herlig øyeblikk å være vitne til og kan bare tenke meg følelsen var enorm da du paserte målstreken.
Og et fantastisk bra bilde, på mange måter ;)

Supert scrappet og her var jo fargene perfekt og følelser var det jo enormt av.

Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails