fredag 22. oktober 2010

Stolt- Inspirator oppgave


Nå ligger det en ny Inspirator oppgave inne hso Scrappehuset, og denne gangen er det Sinnstemning som er nøkkelordet. Mer info finner du HER.
Min løsning ble en LO av min veldig STOLTE 5 åring. Det er skjeldent jeg får scrappet bursdagslayouter, så jeg er i grunnen litt stolt selv jeg.
I morgen skal jeg på scrappetreff som varer hele helgen. Du og du som jeg gleder meg til å være kreativ en hel helg sammen med mange herlige scrappe entusiaster.
Ha en fin helg alle sammen, og takk for at du tok turen innom min blogg.

3 kommentarer:

Siv Anne sa...

Herlig layout, men en superglad gutt

Nå er det bare timer igjen :)

Julie sa...

Gleder meg også :)
Ses snart!!!

mette sa...

Superflott lo av en flott gutt! DIgger det oranger! Perfelt tittel!

Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails