mandag 9. august 2010

Hjemme igjen....

I dag kom vi hjem i fra ferien vår. Vi har vært borte i snart 3 uker, så det var faktisk veldig godt å komme hjem igjen, selv om vi har hatt det utrolig fint. Vi har fartet litt rundt i Norge- og en snarvisitt innom Sverige da mannen min skulle sykle Grenserittet. Det kan vel diskuteres hvor lurt det er å dra på bilferie med 2 små barn i bilen, men det har gått forbausende bra. Legger ved noen bilder for å vise hvor mye ungene har kost seg...



















Mens jeg har vært borte, har mnd. oppgave inne hos scrappehuset blitt lagt ut. Her er mitt bidrag. Her skulle man la seg inspirere av musikken, og jeg bare måtte scrappe meg selv som nettopp hadde løpt min første halv maraton, og hva passet vel bedre da enn å bruke Jan Teigen sin sang MIL etter MIL. Selv om det bare var et par mil, var det mer enn langt nok for meg, men som du ser på bildet, er jeg superfornøyd med meg selv.
Jeg kom hjem fra sommerferie med fullt minnekort i kamerat, så gjett om det klør i fingrene etter å få scrappet noen av dem....



Håper alle sammen har det bra..., og takk for at du tok en titt her inne hos meg...
Hei så lenge
Iselind

1 kommentar:

mette sa...

Så flotte bilder du tar, Iselind!

Og den mil etter mil lo'en var så kul!!!! Digger oppsettet!

Og lykke til som proff scrapper. Så Spennende! Gleder meg til å se alt du lager!

Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails