søndag 7. februar 2010

Søndag= turdag

Hele januar har vært preget av kulde og temeraturer som har gjort at vi har holdt oss inne, men i dag har vi hatt en fantsatisk dag ute med deilig temperatur og masse ny snø. Jeg kunne til og med kjenne at solen varmet pitte litt.
Med kakao og kjeks i sekken, dro jeg og ungene på aketur sammen med gode venner. Gjett om vi hadde det gøy. Og jammen er det god trim å dra ungene på kjelke;) Nå håper jeg bare på flere slike dager, for da er det gøy med vinter.


Det har vært lite scrapping i det siste, og det er ikke fordi jeg ikke har hatt lyst, men det har bare ikke vært tid til det. Satser på en layout denne uken. Kanskje en med dagens bilder;)
Takk for at du er inne å ser i min blogg.
Iselind

1 kommentar:

Maren sa...

Herlige bilder du har tatt :) Må bare si at den layouten i det forrige innlegget er helt utrolig vakker! :)

Ha en fin mandagskveld!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails