torsdag 6. august 2009

Award

Jeg fikk denne flotte awarden av Toto og tutou. Tusen tusen takk. det varmet veldig.
Ta en titt innom bloggen hennes. Hun lager masse spennende og flott.

Da er det min oppgave og gi den videre til tre scrappere som inspirerer meg masse.
Den første som får den er Julie (www.scrapperiet.no), min gode venninne. Tusen takk for all inspirasjon du gir meg og for at du er den du er. Du er god.

Den andre som får en award er Vibeke. Digger din kreative scrappestil. Du er helt rå på spennende detaljer. Takk for at du inspirerer.

Den tredje som får an award er Isabell. Hun skaper utrolig vakre layoter. Jeg bare ser og ser når hun lager noe nytt. Takk også til deg for all inspirasjon det er å hente hos deg.

Ha en fin dag alle sammen. Det er lite scrapping for tiden, men været gjør at jeg heller vil være ute. Sommeren her i nord har og er bare helt fantstisk. Håper det bare varer og varer enda en stund.

Takk for at du titter innom her hos meg.

4 kommentarer:

Vibeke sa...

ÅÅÅ så hyggelig!!! Tusen tusen takk skal du ha!! Setter stor pris på både awarden og de flotte ordene:)

isabell sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
isabell sa...

Tuuusen takk:)
Dette setter jeg stor pris på!! Så artig at det jeg lager inspirerer deg:)

Julie sa...

Tusen takk Iselind for hyggellig award. Den er herved levert videre, og noen gode ord liger til deg på bloggen min, kjære venn!

www.scrapperiet.no

/klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails